• دانلود کتاب Essential C # 6.0 5th Edition
دانلود کتاب Essential C # 6.0 5th Edition
1395/02/08 - 22:48:08 // دانلود کتاب و نرم افزار // 0 نظر // 3143 بازدید

زبان سی شارپ به Major Language دات نت تبدیل شده و دانستن آن سبب خواهد شد در حوزه های وب ، ویندوز و امروزه حتی موبایل بتوانید انواع Application ها را پیاده کنید . این کتاب به شما کمک میکند اصول و بنیان این زبان را از پایه یاد گرفته و در کنار آن با قابلیتهای نسخه جدید آن هم آشنا شوید .

نام کتاب : Essential C # 6.0 5th Edition

نویسنده : Mark Michaelis , ERIC LIPPERT

انتشارات : ---

لینک دانلود : برای دانلود مستقیم کلیک کنید

زبان سی شارپ به Major Language دات نت تبدیل شده و دانستن آن سبب خواهد شد در حوزه های وب ، ویندوز و امروزه حتی موبایل بتوانید انواع Application ها را پیاده کنید . این کتاب به شما کمک میکند اصول و بنیان این زبان را از پایه یاد گرفته و در کنار آن با قابلیتهای نسخه جدید آن هم آشنا شوید . دانلود و مطالعه این کتاب به کسانی که قصد کدنویسی در حوزه Dot Net دارند پیشنهاد می گردد.

تصویر کتاب :

 

برای خواندن سلسله مباحث آموزش طراحی واکنش گرا کلیک کنید

 
علی کلاهدوزان
معرفی نویسنده : علی کلاهدوزان

سلام بر دوستان ،
شاید رایج است به عنوان پروفایل کاربر ، چند خطی راجع به خودم بنویسم ، ولی وضعیت کاری و سوابق من با یک جستجوی ساده در گوگل مشخص خواهد شد ، لذا سرتان را با مطالب بی مورد به درد نیاورم بهتر است . اگر نکته خاصی لازم بود بدانید در قسمت "ایلیا سافت در یک نگاه" به احتمال زیاد یافت خواهد شد . جزئیات بیشتر را سوال کنید ، آدرس ایمیل Ali@Kolahdoozan.com همیشه جوابگوی شماست .امیدوارم از مطالب سایت استفاده کرده باشید . شاد و پیروز باشید .

امتیاز به مطلب
           
نظرات کاربران
ارسال نظر