• خبر خوش: مایکروسافت، زامارین را خرید
خبر خوش: مایکروسافت، زامارین را خرید
1395/01/07 - 21:55:38 // Xamarin // 0 نظر // 2930 بازدید

کمپانی مایکروسافت به طور رسمی از تصاحب شرکت زامارین که سالهاست در زمینه ارایه پلتفرم برای توسعه اپلیکیشن‌های موبایل فعالیت می کند خبر داد.

خبر خوش: مایکروسافت، زامارین را خرید

کمپانی مایکروسافت به طور رسمی از تصاحب شرکت زامارین که سالهاست در زمینه ارایه پلتفرم برای توسعه اپلیکیشن‌های موبایل فعالیت می کند خبر داد.
در حال حاضر، زامارین با بیش از ۱۵ هزار کمپانی در ۱۲۰ کشور دنیا همکاری دارد و بیش از ۱٫۳ میلیون توسعه دهنده از تکنولوژی این شرکت استفاده می کنند. این خرید را می توان یکی از بزرگ‌ترین شکارهای مایکروسافت دانست که برای توسعه دهندگان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بیانیه رسمی Nat Friedman، بنیان گذار و مدیر عامل شرکت زامارین :

من خبر های هیجان انگیزی را برای توسعه دهندگان در هر کجایی که هستند دارم: من مفتخرم که اعلام کنم مایکروسافت امروز توافق نامه قطعی تصاحب زامارین را امضاء کرده است. وقتی که این معامله نهایی شود ما بسیار هیجان زده خواهیم بود که به تیم داخل مایکروسافت ملحق شویم.
ما زامارین را ۴ سال پیش بنیان گذاری کردیم و ماموریت ما تنها یک چیز بود: ساخت و توسعه اپلیکیشن های بومی موبایل را سریع، آسان و جذاب کنیم و در همین راستا به توسعه دهندگانی که از زبان #C استفاده می کنند کمک کنیم تا اپلیکیشن های موبایلی زیبا و کارآمدی را طراحی کرده و توسعه دهند تا به بازار گسترده میلیارد ها دستگاه دسترسی یابند. ما API های بومی مک، اندروید و iOS را دوست داریم و در کنار آن ها به زبان #C بسیار علاقه مندیم، به همین جهت تصاحب زامارین توسط مایکروسافت یک گام بزرگ رو به جلو برای ما و مشتریان ما است.
از وقتی که ما زامارین را در سال ۲۰۱۱ بنا نهادیم، تا به امروز شاهد رشد چشمگیری بودیم و اکنون در سرتاسر جهان هزاران مشتری داشته و در آمد شرکت میلیون ها دلار در هر سال است. ما ابزار های بسیار جالب و کار آمدی را برای توسعه دهندگان ایجاد کردیم تا آن ها بتوانند اپلیکیشن های خود را ایجاد، آزمایش و مانیتور کنند. شرکت ما همچنان رونق دارد و من به آن چه که این تیم به انجام رسانده است افتخار می کنم.
از تمامی کارکنان زامارین و توسعه دهندگان بابت فداکاری ها و سخت کوشی آن ها که باعث شده ما به جایی که امروز در آن هستیم برسیم، کمال تشکر را دارم. از تمامی مشتریان بابت اعتماد و اطمینانی که به ما داشتند و ما را یاری کردند تشکر می کنم. بدون شک اگر شما نبودید ما هرگز به جایگاهی که اکنون در آن هستیم، نمی رسیدیم. ما همچنان به ارائه خدمات به شما در این سفر پر ماجرای موبایل و اپلیکیشن های آن ادامه خواهیم داد.
انجام این معامله بین ما و مایکروسافت، بدون شک شروعی تازه برای زامارین و محصولات ما خواهد بود و حال یک فرصت بسیار عالی پیش آمده است تا به توسعه دهندگان بسیار بسیار بیشتری در جهت ساخت اپلیکیشن های عالی و بی نقص کمک کنیم. مانند بسیاری از شما، من هم ترکیب زامارین و مایکروسافت را یک ترکیب عالی می بینم. سیاست های جدید مایکروسافت و استراتژی جدید mobile-first, cloud-first این شرکت یک شانس بزرگ برای زامارین و محصولاتش خواهد بود.

این معامله درست قبل از کنفرانس بیلد مایکروسافت انجام شده است، بنابراین کنفرانس بیلد ۲۰۱۶ که در ماه مارس برگزار می شود، یک کنفرانس هیجان انگیز و پر خبر برای توسعه دهندگان خواهد بود. پس از آن زامارین نیز کنفرانس Xamarin Evolve را در ماه آوریل برگزار می کند و توضیحات بیشتری را ارائه می دهد.

علی کلاهدوزان
معرفی نویسنده : علی کلاهدوزان

سلام بر دوستان ،
شاید رایج است به عنوان پروفایل کاربر ، چند خطی راجع به خودم بنویسم ، ولی وضعیت کاری و سوابق من با یک جستجوی ساده در گوگل مشخص خواهد شد ، لذا سرتان را با مطالب بی مورد به درد نیاورم بهتر است . اگر نکته خاصی لازم بود بدانید در قسمت "ایلیا سافت در یک نگاه" به احتمال زیاد یافت خواهد شد . جزئیات بیشتر را سوال کنید ، آدرس ایمیل Ali@Kolahdoozan.com همیشه جوابگوی شماست .امیدوارم از مطالب سایت استفاده کرده باشید . شاد و پیروز باشید .

امتیاز به مطلب
           
نظرات کاربران
ارسال نظر