• 10 تیپ شخصیتی در محیط کاری و ادارات
10 تیپ شخصیتی در محیط کاری و ادارات
1395/01/15 - 16:15:13 // مقالات عمومی // 0 نظر // 5425 بازدید

همه در محیط کاری خود اینگونه شخصیتها را دارند ، در ادامه با ده تیپ شخصیتی که همه ی ما آن ها را کم و بیش در محیط کاری خود مشاهده می کنیم آشنا خواهید شد .

همه در محیط کاری خود اینگونه شخصیتها را دارند :

1- آقای Head Phone

این گونه افراد همیشه HeadPhone دارند . حالا به چیزی گوش میکنند یا نه معلوم نیست . بعضی مواقع هم از HeadPhone به عنوان یک سلاح استفاده میکنند تا افراد بیخیالشان بشوند .

2- افراد همیشه ساکت

اینگونه افراد همیشه ساکت و خاموشند. اصولن کسی اوقات خوش و زمانهای تفریحش را با اینگونه افراد طی نخواهد کرد.

3- آقا یا خانم خوش اخلاق

این افراد همیشه صبحها موقع ورود به شما صبح بخیر گفته وعصرها با روی باز شما را بدرقه هم خواهند کرد . اینگونه افراد اکثرا لبخند به لب دارند.

4- وراج های خستگی ناپذیر

با وجود این افراد دور و برتان ، کلیه اخبار و وقایع هر صبح به شما گزارش شده و چیزی هم از قلم نخواهد افتاد. شاید اصلن علاقه ای به شنیدن نداشته باشید ، ولی این افراد توجهی نخواهند کرد .

5- دلقکها

هر وقت روحیه شادی ندارید ، به سراغ این افراد بروید . در زمانی کوتاه شما را غرق جوک و .... مینمایند .

6- گوشی بازها

این افراد عاشق گوشی ، تلبت یا Gadget خود هستند و در یک رابطه عاطفی با دستگاه خود به سر میبرند.

7- عاشقان اضافه کاری

این افراد تازه بعد از ساعت کاری روشن میشوند . عشق اضافه کاری و دیر به خانه رفتن به دلایل مختلف در این افراد خاموش نشدنی است . گاهی وجود چنین افرادی در یک شرکت سبب میشود شما هم مجبور به ماندن شوید و مدیران آنها را به عنوان الگو به شما معرفی میکنند .

8- خواب آلوده ها

این افراد همیشه دیر می آیند . همیشه خمیازه میکشند و با دیدن لیست وظایف روزانه عزا میگیرند . اینکه شما از آنها خوشتان بیاید یا نه امری است شخصی .

9- Food Buddy ها

این مدل همکاران همیشه با کوله باری از خوردنی و تنقلات در شرکت حاضر شده و همه را به خوردن دعوت میکنند . اینگونه افراد اصولن قبل از شرکت سری به سوپر مارکتها میزنند و با خرید حجم عظیمی خوراکی همه را مهمان میکنند .

10- خوشتیپ ها و مدلها

دقیقن هدف این افراد از زدن چنان تیپهایی برای 9 تا 10 ساعت کار و نشستن متداوم مشخص نیست . اینکه چرا باید با لباسهای پلو خوری آن هم هر روز سرکار بروند یک سوال بی جواب است .

علی کلاهدوزان
معرفی نویسنده : علی کلاهدوزان

سلام بر دوستان ،
شاید رایج است به عنوان پروفایل کاربر ، چند خطی راجع به خودم بنویسم ، ولی وضعیت کاری و سوابق من با یک جستجوی ساده در گوگل مشخص خواهد شد ، لذا سرتان را با مطالب بی مورد به درد نیاورم بهتر است . اگر نکته خاصی لازم بود بدانید در قسمت "ایلیا سافت در یک نگاه" به احتمال زیاد یافت خواهد شد . جزئیات بیشتر را سوال کنید ، آدرس ایمیل Ali@Kolahdoozan.com همیشه جوابگوی شماست .امیدوارم از مطالب سایت استفاده کرده باشید . شاد و پیروز باشید .

امتیاز به مطلب
           
نظرات کاربران
ارسال نظر