• حوصله و دلیلی برای نوشتن ندارم، ولی شاید این آخرین باشد بلکه عده ای بفهمند!
حوصله و دلیلی برای نوشتن ندارم، ولی شاید این آخرین باشد بلکه عده ای بفهمند!
1399/07/15 - 12:08:36 // مقالات عمومی // 0 نظر // 3338 بازدید

حوصله و دلیلی برای نوشتن ندارم، ولی شاید این آخرین باشد بلکه عده ای بفهمند!

 
فایده نداره، هر گونه تلاشی برای بالا کشیدن این ملت بی فایده است. بخدا بی فایدس. والا بی فایدس، به امام هیجدهم بی فایدس!.

شاید 2 یا سه ماه پیش بود که یکی نوشته بود بابا نیرو نیست و ما شرکتها خیلی خوبیم، ولی همه گشاد هستند و نیرو گیر نمیاد و همه مسخره شدن و کار بلد نیستند و .... که من هم زدم بنده خدا را خودش هم کارمند بود را ترکاندم ولی به بعدن آمد واتزآپ و دوست شدیم.

شرکت این حضرات مثلن از هلند با هر قبرستون دیگری بیرون ایران پروژه میگرفت ( میگیرد) و نمیدانم چرا و چطوری چند دفتر در جردن و ... دارد و خلاصه زمینه شوآف فراهم است. مدیر پروژه که همین بنده خدا بود، دربدر دنبال نیرو بود و من خر هم باز خرتر شدم و یک بیچاره ای را فرستادم که این حضرات باهاش مصاحبه کنند و اگر خوب بود با واستگی مدیر پروژه استخدام بشه. خوب رفت مصاحبه فنی شد و مناسب تشخیص داده شد. از اینجا داستان شروع شد. وقتی میگم شرکت و پرسنل هر دو درست بشو نیستن در این ایران ما ، برای از اینجای داستان میگم !.

مدیر پروژه به یارو میگه رفتی برای حرف زدن با مدیرعامل، زیر 15 قبول نکنیها، این شرکت زیر 15 اصلن نمیده. رفته با صاحب شرکت 10 دقیقه حرف زده، با 8 تومن بسته آمده بیرون !!!!. بهش میگیم روانی ، چه مرگت شد ییهو پس ؟. میگه خوب خدایی پر رو میشدم، دیگه 15 هم زیاده !!!!!!

بعدش 1400000000000000000 بار من و مدیر پروژه بهش گفتیم اگر اسم سفته را آوردن، اصلن قبول نکن و شرکت قدرت سفته گرفتن ازت نداره و بقیه هم یک نه محکم گفتن و تمام شده رفته و اگر اسم سفته آمد به ما بگو، ما حلش میکنیم. خودش طرف یکروز سفته خریده برده داده به صاحب شرکت و حتی یک کلمه هم به من یا اون مدیر بالاسریش چیزی نگفته !!!. الانم شرکت سفته را گرفته و شیر شده سرش !.

حالا میریم سراغ شرکت محترم،قرار بوده 5 شنبه ها شرکت باز ، ولی شنبه ها تعطیل باشند ( چون خارجکی هستند)، ولی الان همه روزهای هفته که باز هستند هیچ، جمعه ها هم کار میکنند!.از اضافه کاری هم خبری نیست. خود پرسنل هم باید لپ تاپ خودش را ببرد!!!. ساعت کاری هم رفته تا 11 یا حتی 2 نصف شب !!!

شرکت فقط بهشون گفته ایشالا اگر مثل خر برای ما کار کنید، میفرستیمتون آمریکا، بعد این لشکر ابله خر همین یک جمله شدن و اینطوری سواری میدهند!.

حالا بریم سراغ دوست مدیر پروژه، 1 ماه نشده با شرکت دعواش شد و رفت. دقت کنید، مدیر فنی یک پروژه اونم پروژه مثلن خارجی ییهو رفت!.

من احساس میکنم بالای 5 میلیون که میشنوید، کلن دیگه چیزی نمی فهمید. پس چرا دیگه غر میزنید پس ؟. وقتی اینقدر گنجشک روزی هستید، چرا پس شوآف شرکت باید معادل 6000 یوررو به ما بدهد در می آورید؟!!.

همین چند روز پیش مدیر عامل شرکت یکی که در لینکداین داشت به زیر 900 میلیون حقوق ماهیانه فحش میداد آمد به من گفت همین آقا داره از ما 8 میگیره، تازه کلی هم کسورات بیخودی ازش کسر میکنیم، حقوق خالصش 6.5 به زور میشه، ولی اینجا شلوغ میکند!. بیکاری چیزی هستید؟. ژانر شده ؟.

والا من دارم کار ریموت میدم به بچه های ایران، حالا یکروز میگم بیاد همینجا بگه چقدر داره میگیره. نمی فهمم چرا کسی با دنیای IT آشنا است اینقدر باید ضعیف و شوت و بی روابط عمومی باشد!

در پایان هم یک چیزی بگم، چند سال پیش یک نیروی تازه کار به من میگفت کدی که نوشته میشه توسط شماها، همچین معجزه هم نیست و مشابه ما است، همانجا بهش گفتم، اولن 40 درصد تجربه کمتر داری، 60 درصد تدبیر!.

نیروی سنیور تدبیر دارد. حال این تدبیر هم به نفع کارفرما است تا کارش خوب پیش برود، هم به ضررش است چون سواری گرفتن ممکن نیست !.

علی کلاهدوزان
معرفی نویسنده : علی کلاهدوزان

سلام بر دوستان ،
شاید رایج است به عنوان پروفایل کاربر ، چند خطی راجع به خودم بنویسم ، ولی وضعیت کاری و سوابق من با یک جستجوی ساده در گوگل مشخص خواهد شد ، لذا سرتان را با مطالب بی مورد به درد نیاورم بهتر است . اگر نکته خاصی لازم بود بدانید در قسمت "ایلیا سافت در یک نگاه" به احتمال زیاد یافت خواهد شد . جزئیات بیشتر را سوال کنید ، آدرس ایمیل Ali@Kolahdoozan.com همیشه جوابگوی شماست .امیدوارم از مطالب سایت استفاده کرده باشید . شاد و پیروز باشید .

امتیاز به مطلب
           
برچسب ها
نظرات کاربران
ارسال نظر