• 1396/02/26 - 22:41:55 طریقه تعریف Operator در TypeScript

    طریقه تعریف Operator در TypeScript


  • 1395/03/19 - 17:25:19 AngularJS 2 - قسمت نهم

    این بخش شروع بررسی بدنه اصلی پروژه های AngularJS یعنی Component ، Service و Directive و Router می باشد . در AngularJS اکثر ماهیتها یک Plain Typescript File هستند . خوب این چیزی است که سبب قدرتمند شدن این تکنولوژی شده است . حالا قصد داریم یک کلاس جدید بسازیم ، در نتیجه روی APP Folder یک کلیک راست کرده و یک TypeScript File جدید می سازیم.


  • 1395/03/19 - 10:02:36 کتاب Mastering TypeScript

    کتاب Mastering TypeScript


  • 1395/03/17 - 09:24:01 AngularJS 2 - قسمت هفتم

    در بخشهای قبلی یک HelloWord ساده مبتنی بر AngularJS پیاده سازی کردیم و پس از آن به دلیل پیش نیاز بودن TypeScript به بررسی آن پرداختیم . حال دیگر مشکل خاصی برای ادامه مبحث AngularJS و شروع عملی کار با آن نداریم.


  • 1395/03/13 - 10:59:10 TypeScript - قسمت سیزدهم

    در این قسمت به بررسی Module ها خواهیم پرداخت . ماژولها در اصل به ما اجازه میدهند کدهای خود را به صورت جداگانه در سطح پروژه نگهداری نماییم. هر ماژول یک بخش از کارکرد پروژه را بر عهده خواهد شد و سبب بهبود خوانایی و تست پذیری بیشتر کدها خواهد گردید.


  • 1395/03/03 - 17:58:21 TypeScript - قسمت دوازدهم

    وقت بررسی Interface ها است.Interface ها در زبانهای برنامه نویسی ، امکان ایجاد Type های جدید را فراهم مینمایند و با ایجاد یک الگو سبب خواهند شد جهت استفاده از آنها ، لازم باشد بدنه آنها را پیاده سازی نماییم . در TypeScript هم برای ایجاد یک Interface باید از کلمه کلیدی Interface استفاده نمود .


  • 1395/03/02 - 18:36:55 TypeScript - قسمت یازدهم

    تغریبا همه زبانهای برنامه نویسی بر اساس قواعد کدنویسی خود اجازه Extend کردن نوعها و ارث بری و دستکاری اشیا را در حد استاندارد فراهم نموده اند . در TypeScript هم دست ما برای انجام چنین کاری باز است . در این مقاله قصد داریم به بررسی چگونگی ارث بری در TypeScript پرداخته و سپس با استفاده از این قابلیت یک مثال از چگونگی Extend کردن یک نوع را بررسی کنیم.


  • 1395/03/02 - 10:45:44 TypeScript - قسمت دهم

    حالا که با Class ها و Type ها آشنا شده اید ، وقت آن است که در مورد Type Casting صحبت کنیم. اگر سابقه برنامه نویسی در یکی از زبانهای برنامه نویسی مانند C# یا ... داشته باشید ، قطعا میدانید که در خیلی از موارد لازم است یک نوع خاص را به نوع دیگری تبدیل نمود تا بتوان از مقادیر درون Object ها و متغیرها استفاده نمود.


  • 1395/02/27 - 10:45:48 TypeScript - قسمت نهم

    در این بخش به بررسی عملی کلاس Car و Property ها و دیگر اجزای متصل به آن خواهیم پرداخت . اجازه بدهید برای شروع این بخش یک پروژه جدید از نوع HTML Application With TypeScript یا همان TypeScript Application بسازیم. برای اینکار مشابه زیر عمل کنید.


  • 1395/02/26 - 19:25:56 TypeScript - قسمت هشتم

    در قسمتهای قبلی به خوبی مشاهده شد که TypeScript سعی کرده با حفظ Strongly Typed بودن و قرض گرفتن قواعد دیگر زبانهای برنامه نویسی مانند C# یا Java به یک لایه بالاتر و پیشرفته تر از JavaScript تبدیل شود و ظاهرن موفق هم شده است . در این بخش باید قواعد Object Oriented Programming را در TypeScript مورد بررسی قرار دهیم ،چرا که درصد زیادی از استانداردهای TypeScript و توانمندیهای آن در OOP نهفته است .


  • 1
  • 2
  • موارد یافته شده : 18