• دانلود پایان نامه :  طراحي سايت تجارت الکترونيک ( بهبازار)
دانلود پایان نامه : طراحي سايت تجارت الکترونيک ( بهبازار)
1395/02/11 - 21:23:38 // دانلود کتاب و نرم افزار // 0 نظر // 3595 بازدید

امروزه براي ايجاد وب سايت ها و برنامه هاي کاربردي تحت وب تکنولوژي هاي زيادي وجود دارد که مي توانيد يکي از آن ها را انتخاب کنيد . ASP.NET تکنولوژي فوق العاده اي است که با استفاده از آن مي توانيد با کمترين تلاش و زحمت ، وب سايت ها و برنامه هاي کاربردي تحت وب خود را توليد نماييد .

عنوان پایان نامه : طراحي سايت تجارت الکترونيک ( بهبازار)

استاد راهنما : دکتر محمد ابراهیم طالبیان

دانشجو : محمد جعفری فوتمی

پروژه : دوره کارشناسی

رشته : مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار

ارائه شده به : دانشگاه پیام نور واحد بهشهر

تاریخ : 10/10/1386

تعداد صفحات : 153 صفحه

چکیده :

امروزه براي ايجاد وب سايت ها و برنامه هاي کاربردي تحت وب تکنولوژي هاي زيادي وجود دارد که مي توانيد يکي از آن ها را انتخاب کنيد . ASP.NET تکنولوژي فوق العاده اي است که با استفاده از آن مي توانيد با کمترين تلاش و زحمت ، وب سايت ها و برنامه هاي کاربردي تحت وب خود را توليد نماييد . ايجاد برنامه هاي کاربردي تحت وب هرگز ساده نبوده است ، اما اينک با ASP.NET ساده به نظر مي رسد . با اين تکنولوژي قدرتمند مي توانيد پيچيده ترين برنامه هاي کاربردي تحت وب را ايجاد نماييد .

در اين پروژه شما طريقه طراحي وب سايت تجارت الکترونيک بهبازار را به صورتي تقريبا کامل فرا خواهيد گرفت . کدنويسي و توضيحات اين پروژه براي کساني است که تا حدي کار با Visual Stadio 2005 ، کدنويسي HTML و CSS و همچنين کار با SQL Server 2000 را مي دانند .

در ادامه توضيحاتي در مورد تجارت الکترونيک و پيش نيازهاي يک طراحي وب سايت خوب را خواهيد خواند . همچنين با تعدادي از کنترل هاي ASP.NET که در پروژه مورد نياز است آشنا خواهيد شد . با کنترل هاي اعتبار سنجي در فصل سوم آشنا مي شويد . طراحي صفحات سايت بهبازار را در ASP.NET مي آموزيد ؛ با کنترل هاي سفارشي کاربر و طريقه طراحي و ساخت کامپوننت ها آشنا خواهيد شد . همچنين خواهيد ديد که چگونه مي توانيد از طريق سايت خود ايميل ارسال کنيد . کار با بانک اطلاعاتي را مي آموزيد و ...

به اميد اينکه اين پروژه راهنماي خوبي براي شما باشد و نيازهايتان را تا حد لزوم بر طرف نمايد .

لینک دانلود رایگان و مستقیم : برای دانلود کلیک کنید

هر گونه فروش این پایان نامه غیرقانونی می باشد .

محمد جعفری فوتمی
معرفی نویسنده : محمد جعفری فوتمی

از سال 1382 بطور تخصصی در زمینه ی طراحی وب سایت کار کرده ام و در طی 12 سال گذشته تجربیاتی را کسب کرده ام که در هیچ کتاب و منبع آنلاینی یافت نمی شود ، تصمیم گرفته ام تا این تجربیات را در قالب مقالاتی به اشتراک بگذارم . امیدوارم مفید واقع شود .

امتیاز به مطلب
           
نظرات کاربران
ارسال نظر