بسمه تعالی

شرکت تولید نرم افزار ایلیا در سال 1381 توسط جمعی از نیروهای جوان و مشتاق بستر IT بنا نهاده شد . این شرکت از ابتدا با رویکرد سیستمهای کاری بزرگ و پس از چندی سیستمهای مبتنی بر نقشه GIS ، توانست توجه مدیران ارگانهای دولتی و بخش خصوصی را جلب نماید . کلیه فعالیتهای شرکت مبتنی بر تکنولوژیهای Microsoft بوده و این شرکت همچنان با حفظ شعار استفاده از محصولات به روز و آخرین تکنولوژیهای Microsoft توانسته مشتریان کوچک و بزرگ خود را همواره راضی و خوشنود نگه دارد .

هدف از فعالیت این وب سایت ، فقط و فقط آموزش نیروهای مشتاق و جوان وطن عزیزمان است و بس. کارشناسان ایلیا سافت به این نتیجه رسیده اند که نگه داری دانش فنی و عدم نشر آن ، نه تنها نمی تواند کمکی به پیشرفت و اعتلای یک سیستم کاری نماید ، بلکه عدم نشر دانش میتواند مانع از یافت و آشنایی با مغزهای جوان و تفکرات جدید نیز گردد. کلیه فعالیتهای این وب سایت در حد توان مجانی و بدون توقع دریافت هرگونه وجه و ... هست و خواهد بود .

دوستان و همکاران من (علی کلاهدوزان) ؛ در انتظار نظرات ، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین عزیز میباشند . شایان ذکر است ، میتوانید در زمینه آموزش و پاسخگویی به سوالات خود در بسترهای فنی زیر روی تیم ما حساب کنید.

C#.NET-

ASP.NET Web Form & MVC-

Microsoft SQL Server, T-SQL-

AngularJS-

KnockOut.Js-

MongoDB-

Node.JS-

Express.JS-

Xamarin for IOS and Android Development-

ESRI GIS components-

Bootstrap & LESS-

شاد و پیروز باشید

علی کلاهدوزان

در سال 1382 ، طراحی وب سایت را به صورت تخصصی در شرکت تولید نرم افزار ایلیا در کنار جناب آقای کلاهدوزان آغاز نمودم و در این مسیر تجربیاتی را کسب کردم که در هیچ از کتب آموزشی و منابع آنلاین یافت نمیشود ، بنابراین تصمیم برآن گرفتم تا آن تجربیات را به رایگان در اختیار شما دوستداران نرم افزار و طراحی وب قرار دهم تا باری از مشکلات شما در این راه دشوار بردارم . امید به اینکه این مقالات و سخن ها مفید واقع گردد .

شاد و سلامت باشید

محمد جعفری فوتمی