• نقش هوش مصنوعی در تعالی جامعه یا تضعیف جنبه های انسانی – بخش پایانی
نقش هوش مصنوعی در تعالی جامعه یا تضعیف جنبه های انسانی – بخش پایانی
1395/01/22 - 12:18:16 // مقالات عمومی // 0 نظر // 3340 بازدید

دموکراسی مقصد تغییرات میباشد. و با کمک تکنولوژی میتوان سیستم بروز فکر پارلمانی و مجموع قوانین بر اساس این سیستم تفکر گردآوری کرد و بزودی شاهد یک دولت به روز خواهیم بود

هشت دلیلی که بیانگر این موضوع است که دموکراسی هم جواب گوی تمامی نیاز ها به تنهایی نیست

هیچ سیستم ایدال و بدون کم و کاستی وجود ندارد و دموکراسی نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد.

1 – دموکراسی سیستمی در جهت جوابگویی به آنچه می خواهیم است نه آنچه به آن واقعا نیاز داریم.

2 – افرادی که در انتخابات برگزیده میشوند , افرادی هستند که در رسانه ها برجسته تر به نظر عموم رسیده اند و ما تصور میکنیم که بهترین بهترین ها را انتخاب نموده ایم اما در واقع اینگونه نیست.

3 – دموکراسی یک سیستم مقاومتی است. رقابت در کل خوب می باشد اما رقابت بیش از حد باعث بوجود آمدن یک محیط پلاریزه می شود.

4 – رای دهندگان متخصص نمی باشند.

5 – دموکراسی به نفع افراد مسن تر جامعه میخورد زیرا آن ها وقت بیشتری جهت مشارکت در این موضوع و به طبع نفوز بیشتری خواهند بود.

6 – دموکراسی معمولا برای افرادی که سرویس های بیشتری دریافت میکنند مطلوب تر به نظر می رسد.

7 – دموکراسی طرف عدالت میباشد نه بهترین تصمیم در شرایط سخت.

8 – دموکراسی سیستمی است که دائما نیازمند مشارکت افراد است تا به بهترین شکل خود عمل کند و با پیچیدگی جامعه امروزی به جز مشارکت نیازمند مراقبت های ویژه و قوانین پیچیده تر و محدودیتهای جدید نیز هست تا به کار کرد آن کمک کند.

جمع بندی
دموکراسی مقصد تغییرات میباشد. و با کمک تکنولوژی میتوان سیستم بروز فکر پارلمانی و مجموع قوانین بر اساس این سیستم تفکر گردآوری کرد و بزودی شاهد یک دولت به روز خواهیم بود
مفاهیمی همچون دموکراسی اتوماتیم , دموکراسی هوشمند و دولت لتوماتیکی بزودی وارد فرهنگ عموم خواهد شد و شرایط بسیار بهتری را تجربه خواهیم کرد.

قاعدتند این یک روند تغییرپذیری آسان نخواهد بود و با بزرگترین مقاومت ها روبرو خواهیم شد و سوالاتی همچون " این سیستم برای چه کسی بهتر خواهد بود ؟" مطرح خواهد گردید.

واز همه مهمتر چطور میتوان جواب این سوالات را بیابیم
علی کلاهدوزان
معرفی نویسنده : علی کلاهدوزان

سلام بر دوستان ،
شاید رایج است به عنوان پروفایل کاربر ، چند خطی راجع به خودم بنویسم ، ولی وضعیت کاری و سوابق من با یک جستجوی ساده در گوگل مشخص خواهد شد ، لذا سرتان را با مطالب بی مورد به درد نیاورم بهتر است . اگر نکته خاصی لازم بود بدانید در قسمت "ایلیا سافت در یک نگاه" به احتمال زیاد یافت خواهد شد . جزئیات بیشتر را سوال کنید ، آدرس ایمیل Ali@Kolahdoozan.com همیشه جوابگوی شماست .امیدوارم از مطالب سایت استفاده کرده باشید . شاد و پیروز باشید .

امتیاز به مطلب
           
نظرات کاربران
ارسال نظر