• نقش هوش مصنوعی در تعالی جامعه یا تضعیف جنبه های انسانی – بخش سوم
نقش هوش مصنوعی در تعالی جامعه یا تضعیف جنبه های انسانی – بخش سوم
1395/01/21 - 12:59:08 // مقالات عمومی // 0 نظر // 3336 بازدید

دموکراسی بسیار فراتر از یک گونه از دولت میباشد اما زمانی که راجع به اداره ی یک مملکت صحبت میکنیم روش های بسیاری برای برای تعالی در ضمینه اجرای عدالت و مشارکت وجود دارد.

هشت دلیل توجیحی برای بهتر بودن دولتی دموکراسی از انواع آن در دوران حال.

دموکراسی بسیار فراتر از یک گونه از دولت میباشد اما زمانی که راجع به اداره ی یک مملکت صحبت میکنیم روش های بسیاری برای برای تعالی در ضمینه اجرای عدالت و مشارکت وجود دارد. ما در اینجا به تعدادی از دلایل که چرا شماری از افراد بخشی از زندگی خود را جهت دفاع از اهمیت دموکراسی در حکومت و مملکت صرف کرده اند اشاره می کنیم :

1 – سیستم مبتنی بر دموکراسی یک سیستم تعاملی و تغییر پذیر است و در جهت ارضا نیازهای فقط اشخاص پولدار و قدرتمند عمل نمیکند و یا به نژاد خاصی اهمیت ویژه نمیدهد همه افراد از حقوق برابر بر خوردارند.

2 – هر شخص حقوقی دارد و میتوانند راجع به عقاید خود صحبت کنند.

3 – حکومت بر پاییه دموکراسی یک سیستم بر پایه عدالت است و به عنوان خروجی بهترین بهترین ها همیشه منتخب می شوند.

4 – سیستم دموکرات مدافع همگان می باشد حتی افراد فقیر در جامعه.

5 – یک سیستم مبتنی بر دموکراسی دائما در حال تصحیح شخصی است و موارد با رخوات بالاتر را در رده های بالاتر جهت بررسی قرار خواهد داد.

6 – همیشه یک راه خروج در موارد تنش زا برای افراد معرفی میکند.

7 – در این سیستم افراد را بر اساس قابلیت ها در موقعیت ها قرار میدهد. تغریبا شبیه به ارزش یک سهام در ایست بورس . بطور کلی ما عکس العمل های احساسی نصبت به مسائل جهانی نشان مید هند. دموکراسی بر اساس رای مردم و نظر سنجی آنها بر افراد و سیستم منتخب ارزش گزاری خواهد کرد.

8 – یک سیستم دموکرات هم درجهت حفظ و ارتقاع حقوق و احترام نصبت اشخاص جامع عمل میکند.

علی کلاهدوزان
معرفی نویسنده : علی کلاهدوزان

سلام بر دوستان ،
شاید رایج است به عنوان پروفایل کاربر ، چند خطی راجع به خودم بنویسم ، ولی وضعیت کاری و سوابق من با یک جستجوی ساده در گوگل مشخص خواهد شد ، لذا سرتان را با مطالب بی مورد به درد نیاورم بهتر است . اگر نکته خاصی لازم بود بدانید در قسمت "ایلیا سافت در یک نگاه" به احتمال زیاد یافت خواهد شد . جزئیات بیشتر را سوال کنید ، آدرس ایمیل Ali@Kolahdoozan.com همیشه جوابگوی شماست .امیدوارم از مطالب سایت استفاده کرده باشید . شاد و پیروز باشید .

امتیاز به مطلب
           
نظرات کاربران
ارسال نظر