• ظاهرا ایمیل هم رو به نابودی است .
ظاهرا ایمیل هم رو به نابودی است .
1395/01/07 - 21:39:29 // مقالات عمومی // 1 نظر // 2442 بازدید

هنوز مسئله Application های موبایل و آینده آنها کاملا روشن و واضح نیست ، ولی بر اساس آمارهای به دست آمده ، جامعه جوان در سراسر جهان آرام آرام در حال فراموش کردن ایمیل میباشند .

ظاهرا ایمیل هم رو به نابودی است .

هنوز مسئله Application های موبایل و آینده آنها کاملا روشن و واضح نیست ، ولی بر اساس آمارهای به دست آمده ، جامعه جوان در سراسر جهان آرام آرام در حال فراموش کردن ایمیل میباشند . سیستمهای پیام دهی و انتقال فایل نصب شده بر روی انواع موبایل و دستگاههای پرتابل ، سبب شده ارسال و دریافت ایمیل مابین جامعه جوان به ندرت رخ دهد .

بر اساس مشاهدات وسیع و نتایج به دست آمده ، جامعه آماری بین 13 تا 24 سال در سراسر جهان ترجیح میدهند از نرم افزارهای رایج جهت ارسال پیام و ... استفاده کنند و ایمیل آخرین انتخاب آنها میباشد . بر خلاف این نظریه ، افراد مختلف در بازه سنی 35 تا 45 سال همچنان ترجیح میدهند Browser ها را باز و به ارسال و دریافت ایمیل اقدام کنند . شایان ذکر است آمارهای بدست آمده بیشتر مبتنی بر کاربران Android و در کشور آمریکا میباشد و در صورت بررسی کاربران IOS و بسط تحقیق به همه جهان ، نتایج دقیقتر و وسیع تری مشاهده خواهد شد .آنچه که آینده ایمیل را اندکی به خاطر می اندازد این است که جمعیت جوان با افزایش سن و وسیعتر و قوی تر شدن دامنه سیستمهای موبایلی ، نقش بزرگتری در عدم استفاده از ایمیل به عنوان یک ابزار اصلی خواهند داشت . اجازه بدهید با ذکر یک مثال وضعیت را بیشتر باز کنیم .

در حال حاضر یک مدیر 45 ساله هنوز به ایمیل اعتقاد دارد و در صورت نیاز به جذب نیرو ، کارجویان میبایست رزومه خود را از طریق ایمیل ارسال نمایند . حال فرض کنید یک جوان 27 ساله آرام آرام مسن تر شده و جایگاه یک مدیر را در یک شرکت پیدا کند . اینجاست که میتوان سابقه کاری خود را از طریق یک نرم افزار پیام رسان هم ارسال کنید . دیگر آن تعصب دریافت ایمیل رسمی در آن مدیر جدید به آن صورت وجود ندارد .ظاهرن اینگونه که پیداست ، آینده Browser ها هم رو به خطر است . جمع کثیری در سراسر جهان استفاده از محیط عادی نرم افزارهای پیام رسال و انتقال داده را به Browser ها ترجیح میدهند .

آنچه که واضح و آشکار به نظر می آید این است که نسل جدید علاقه ای به استفاده از سخت افزارهای بزرگ و دست و پا گیر ندارد و اینجاست که نقش موبایل و تبلتها روز به روز پر رنگ تر خواهد گردید. در پایان توجه شما را به نمودارهای زیر جلب میکنم.





علی کلاهدوزان
معرفی نویسنده : علی کلاهدوزان

سلام بر دوستان ،
شاید رایج است به عنوان پروفایل کاربر ، چند خطی راجع به خودم بنویسم ، ولی وضعیت کاری و سوابق من با یک جستجوی ساده در گوگل مشخص خواهد شد ، لذا سرتان را با مطالب بی مورد به درد نیاورم بهتر است . اگر نکته خاصی لازم بود بدانید در قسمت "ایلیا سافت در یک نگاه" به احتمال زیاد یافت خواهد شد . جزئیات بیشتر را سوال کنید ، آدرس ایمیل Ali@Kolahdoozan.com همیشه جوابگوی شماست .امیدوارم از مطالب سایت استفاده کرده باشید . شاد و پیروز باشید .

امتیاز به مطلب
           
نظرات کاربران
  • ناشناس
    1395/08/21 - 22:11:41

    0
    0
    سلام ، البته من به عنوان یک جوان 26 ساله که برنامه نویسی می کنه ، ترجیج می دهم با یک Browser ( چه در موبایل و چه در لپ تاپ ) به ده ها سایت دسترسی داشته باشم تا اینکه مجبور باشم برای دسترسی به هر سرویس تحت وبی ، یک اپلیکیشن نصب کنم ... به نظر من ، کاربران حرفه ای تر همچنان Browser ها را ترجیج می دهند .
ارسال نظر