• ASP.NET Core 1 – قسمت 42
ASP.NET Core 1 – قسمت 42
1395/02/12 - 10:22:47 // MVC 5 & 6 // 2 نظر // 26116 بازدید

اصولن وقتی CSS در پروژه داشته باشیم ، باید در Layout از آن استفاده کنیم . اینکار را در این پروژه هم انجام میدهیم تا اندکی پروژه از نظر ظاهری هم شکل بگیرید .

بسمه تعالی

ASP.NET Core 1 قسمت 42

اصولن وقتی CSS در پروژه داشته باشیم ، باید در Layout از آن استفاده کنیم . اینکار را در این پروژه هم انجام میدهیم تا اندکی پروژه از نظر ظاهری هم شکل بگیرید .

خوب بعد از تغییرات لازمه برای ارجاع به این CSS چند تغییر کوچک فقط جهت اندکی شکیل تر شدن پروژه خواهیم داشت. با توجه به اینکه مبحث Bootstrap خودش داستانی است طولانی ، من دیگر توضیحی در این باره نخواهم داشت. پیشنهاد میکنم از آموزشهای محمد جعفری در وب سایت استفاده کنید ، چرا که این موجود خدای طراحی است و چیزی در CSS و HTML و این دست تکنولوژیها نیست که توسط این بشر زیر و رو نشده باشد .

به جز چند Navbar و ... چیز خاصی به Layout اضافه نشد ، ولی پروژه زیباتر شد . سورس را هم که برای دانلود خواهید داشت . اگر تغییر دیگری هم لازم داشتید انجام دهید . پروژه در اینجا تمام است . از این به بعد اگر مقاله ای ارائه شود ، در مورد مباحثی در زمینه بهبود یا اضافه کردن یک قابلیت یا شناسایی و معرفی یک توانمندی جدید در Core 1 خواهد بود .

دانلود سورس پروژه

علی کلاهدوزان
معرفی نویسنده : علی کلاهدوزان

سلام بر دوستان ،
شاید رایج است به عنوان پروفایل کاربر ، چند خطی راجع به خودم بنویسم ، ولی وضعیت کاری و سوابق من با یک جستجوی ساده در گوگل مشخص خواهد شد ، لذا سرتان را با مطالب بی مورد به درد نیاورم بهتر است . اگر نکته خاصی لازم بود بدانید در قسمت "ایلیا سافت در یک نگاه" به احتمال زیاد یافت خواهد شد . جزئیات بیشتر را سوال کنید ، آدرس ایمیل Ali@Kolahdoozan.com همیشه جوابگوی شماست .امیدوارم از مطالب سایت استفاده کرده باشید . شاد و پیروز باشید .

امتیاز به مطلب
           
نظرات کاربران
  • فرشید علی اکبری
    1395/02/14 - 13:34:00

    1
    0
    سلام مهندس
    خداخیرتون بده... کارتون حرف نداره.
    میخواستم بدونم آیا امکان داره توی کانال تون هرچند وقت یکبار، مباحث آموزشی بعدی که روی اون برنامه ریزی کردید را از پیش به کاربران اعلام کنید؟ مثلاً اینکه کاربر بازدید کننده بدونه که پس از اتمام آموزشهای COR 1 و Angula2 قراره روی چه مبحثی متمرکز بشیم و با تدریس خوب شما پیش بریم.

    با تشکر از زحمات شما دوستان عزیز.
    ------
    پاسخ: والا خودمان هم درست نمی دانیم!. دست تنها و هزار مشکل و مساله و داستان. همینش هم معجزه بوده تا الان.
  • فرشید علی اکبری
    1395/02/15 - 11:15:05

    0
    0
    پس امیدوارم این معجزه ادامه داشته باشه و نصفو نیمه رها نشه. خدا قوت.
     
    --
    پاسخ : شایدم نشه . دست خداست .  
ارسال نظر